Інститут сільського розвитку втілює в життя проект з надання послуг з проведення навчальних семінарів та консультацій з питань покращення якості надання соціальних послуг.
Інститут сільського розвитку втілює в життя проект з надання послуг з проведення навчальних семінарів та консультацій з питань покращення якості надання соціальних послуг населенню для працівників Управлінь праці та соціального захисту в Луцьку, Алчевську (Луганська обл.) та Комсомольську (Полтавська обл.).
Зазначений проект підтримується проектом «Голос громадськості» (фінансується Канадським агентством з міжнародного розвитку та Світовим банком) і охоплює комплекс питань, таких як: зміни в законодавстві з надання соціальних послуг; нові методи та інструменти в наданні соціальних послуг; стратегічний та операційний менеджмент в установах, які надають соціальні послуги; запровадження «орієнтованого на клієнта підходу» в наданні соціальних послуг; проведення кампаній громадської поінформованості з питань надання соціальних послуг; оцінка задоволення населення якістю соціальних послуг.
Експертами Інституту розроблений авторський цикл із 6 навчальних тренінгів-семінарів, плани яких погоджені з Міністерством праці та соціальної політики України.
1. Тренінг «Законодавче забезпечення надання соціальної допомоги та послуг»
Завдання: ознайомити спеціалістів управління соціального захисту населення та територіального центру соціального обслуговування одиноких непрацездатних громадян та пенсіонерів з основними аспектами законодавчого врегулювання надання соціальної допомоги та послуг, а також основними напрямками реформи системи соціального захисту населення.
2. Тренінг «Нові методи та механізми в наданні соціальних послуг»
Завдання: надати практичну допомогу працівникам управління праці та соціального захисту населення в оволодінні навиками роботи за єдиною технологією прийому громадян, які звертаються за призначенням усіх видів соціальної допомоги
3. Тренінг «Питання стратегічного та операційного менеджменту при наданні соціальних послуг»
Завдання: підвищити спроможність соціальних працівників в питаннях стратегічного та оперативного менеджменту, в застосуванні процесно-орієнтовного підходу, як різновиду операційного менеджменту, в роботі з персоналом.
4. Тренінг «Оцінка задоволення населення якістю соціальних послуг»
Завдання: сформувати у слухачів основні поняття про систему управління якістю. Створити умови для мотивації до запровадження принципів якості в подальшій роботі. Ознайомити спеціалістів управління соціального захисту населення та територіального центру соціального обслуговування одиноких непрацездатних громадян та пенсіонерів з основними інструментами вимірювання якості соціальних послуг, які надаються цими організаціями.
5. Тренінг «Запровадження «орієнтованого на клієнта» підходу в наданні соціальних послуг
Завдання: Становлення у соціальних працівників мотивації та навичок надання соціальних послуг з урахуванням «орієнтованого на клієнта» підході
6. Тренінг «Проведення кампаній громадської поінформованості з питань надання соціальних послуг»
Завдання: навчити фахівців орієнтуватись в процесах співпраці з громадськістю та ЗМІ задля проведення освітньої діяльності з питань соціального захисту населення (розробляти та проводити інформаційні кампанії, готувати прес-конференції, інтерв’ю, буклети, брошури, листівки, тощо)
|